پخش زنده از مراسم حج تمتع 1388

با سلام خدمت تمام سرورا ن عزیز

دوستانی که می خواهند تصاویر زنده ای از مراسم حج تمتع 1388 رو مشاهده کنند می توانند از طریق شبکه اینترنت صفا که متعلق به کشور عربستان است مشاهده کنند.

خوشا به حال آنهایی که رفته اند تا با معشوق خود عشق بازی کنند.

برای مشاهده این تصاویر اینجا رو کلیک کنید.

  1. با سلام
    وب بسیار زیبا و خوبی دارید خیلی محتوایی آموزنده و خوبی
    قرار دادید من بهتون افتخار می کنم که وب خوبی دارید و ازتون
    بابت این مطالب مفید و خوب ممنون هستم و از خداوند منان
    خواستار موفقیت شما هستم دوست عزیز خواهشی داشتم و
    امیدوارم که خواسته این بنده حقیر رو بپذیرید و اون اینه
    که لینک وب سایت ما را با عنوان
    وحیدوب ، درج آگهی رایگان
    با آدرس
    http://www.vahidweb.com
    در وب خوبتون لینک کنید
    ممنون میشم این خواسته من را برآورده کنید
    با تقدیم احترامات

  1. No trackbacks yet.

پاسخی بگذارید

دنبال‌کردن

هر نوشتهٔ تازه‌ای را در نامه‌دان خود دریافت نمایید.

